
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Učenici razredne nastave redovito sudjeluju u aktivnostima Lutkarske radionice pod vodstvom učiteljice Katarine Ćaćić. Ovaj put dječje ruke su bilo izuzetno marljive te su od obične salvete stvorile razne likove iz mašte kao i razne priče.
Osim radno-praktičnog dijela ovakve aktivnosti, dijete će profitirati i u tjelesnom i psihomotornom razvojnom području, baratajući i istražujući različite materijale.
Ljubav prema scenskoj lutki potrebno je razvijati od najmlađih dana. Dijete mlađe predškolske dobi, u igri s lutkom više je usmjereno na njena fizička svojstva – opipava je, trese, prevrće, manipulira njome. Kako govorne mogućnosti nisu do kraja razvijene i misao je brža od njih, dijete se služi čitavim tijelom kako bi se izrazilo. Kod djeteta starije predškolske dobi motorička aktivnost se smanjuje te se dijete u igri lutkom sve više izražava govorom, npr. imenuje neke radnje koje lutka izvodi.
Djeca kroz igru scenskom lutkom projiciraju vlastite osjećaje te neke svoje skrivene probleme jer uz pomoć lutke neposrednije od ostalih igračaka djeca mogu bolje izraziti osnovne vrste emocija. Dobrobiti dječje igre scenskom lutkom su i razvijanje verbalne i neverbalne komunikacije, kreativnosti, mašte i uživljavanja u tuđe uloge ili situacije.